wtorek, 30 czerwca 2015

Wakacje?

Witam was po długiej przerwie. Miałam jakiś zastój w dopływie inspiracji i po prostu nie wiedziałam o czym mogłabym napisać, ale liczę że to piękne słońce wpłynie na mnie pozytywnie i obudzi mnie do tworzenia, zrobienia czegoś produktywnego.
Zaczął się lipiec więc pora na wakacje. Cztery dni temu skończyłam 2 klasę gimnazjum i dotarło do mnie, że w przyszłym roku będę musiała wybrać na jaki profil pójdę do liceum. Taka pierwsza poważna decyzja. Nie żebym wcześniej nie zastanawiała się kim chcę zostać. Ale zawsze uważałam że jest jeszcze tyle czasu. Poza tym myślałam, że jak przyjdzieco do czego to będę wiedziała i ogólnie że to będzie jakieś prostsze. W końcu było tyle czasu na myślenie, a tu się tak nagle okazało że został mi tylko rok na podjęcie decyzji. Mowa mojej wychowawczyni wcale nie pomogła "Nie chcę was straszyć, ale przyszły rok jest bardzo ważny. Musicie wziąć się do roboty. Nadrobić zaległości. To jakie będziecie mieć oceny będzie decydowało o tym czy dostaniecie się do wybranej szkoły." I tak dalej.

Jeśli chodzi o oceny to się nie boję. Nie wiem tylko co chciałabym robić kiedyś tam w przyszłości. Nie potrafię podejmować decyzji. I czemu ten wybór ma wpływać na to jak będzie wyglądać za 10 lat. Nie mam pojęcia co chcę zrobić teraz, więc jak mam myśleć tak przyszłościowo.

Chyba nie doszłam do żadnych wniosków, ale te przemyślenia były impulsem do stworzenia dwóch grafik wektorowych oraz zakupu tableta graficznego, o którym opowiem w przyszłym tygodniu, jak już do mnie dojdzie. Bo grafika to chyba coś co widzę w tej chwili chyba najwyraźniej. Nie wiem.
xoxo
Kociepełko

PS.: To dalej ja ta sama osoba tylko pod inną nazwą która mam nadzieję będzie mnie trafniej opisywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz