poniedziałek, 24 lutego 2014

Co odróżnia nas od innych?

Ostatnio dostałam książkę z cytatami na każdy dzień w roku oraz cel do osiągnięcia. Brzmiał on na dzień wczorajszy wypisać listę rzeczy które mnie wyróżniają spośród innych. Każdy jest inny i trzeba być sobą, tak wszyscy już o tym pisali i wszyscy już o  tym wiedzą. Ale co robimy żeby utrzymać ten stan. Żeby znaleźć siebie? Oto 15 rzeczy które wyróżnia mnie od innych.




1. Jestem dziecinna i wybucham śmiechem lub płaczem bez powodu.
2. Wiecznie jestem głodna.
3. Kiedy się denerwuję drapię się po nosie.




4. Codziennie wieczorem skóra na policzkach prawie mi złazi.
5. Potrafię być miła, uprzejma i wredna dla tej samej osoby.
6. Mam wrażenie że myślę inaczej niż wszyscy.
7. Uwielbiam gdybać co by było...
8. Roztrząsam wiele bezsensownych spraw które się wydarzyły i układam mnóstwo planów, które nigdy się nie sprawdzają.
9. Kiedy się denerwuję robi mi się gorąco i robię się czerwona.






10. Kiedy się denerwuję muszę mieć coś w ręce, muszę coś miętolić rękami i mieć coś do miętolenia w ustach.
11. Jestem zbyt poważna przez większość czasu.
12. Denerwuje mnie bałagan w moim pokoju ale nie ruszę się żeby go pozbierać. Jedynie coś przesunę. Bo co z oczu to z serca.
13. 1000 razy dziennie wkurzam się na tatę i mówię zaraz.

14. Uwielbiam pomarańczowe niebo które widać z mojego pokoju o 12 w nocy.
15. Łatwo się wzruszam i zachwycam nad małymi rzeczami.



Myślę że fajnie zrobić taką własną listę i skupiać się nad tymi rzeczami którymi wyróżniamy się od innych bo to właśnie ten indywidualny zbiór cech sprawia że jesteśmy wyjątkowi.




Myśl na dziś: Normalność jest przereklamowana.

Pozdrawiam
Agrin







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz